torsdag 22 januari 2009

Tillbaka från träningen

Efter några glas iskall mjölk och en mesmörsmacka är jag fullt laddad för ännu en kväll djupt nersjunken under täcket med en filt över mig för att se ännu några avsnitt av SATC. Det blir kanske bara ett eller två ikväll för jag känner mig rätt seg. Imorgon kommer min älskling hit för att spendera helgen. Åh jag längtar! Förut idag frågade han vad jag ville hitta på i helgen. Ingenting, svarade jag och log lite gulligt. Bra tyckte han, fast han föreslog att vi skulle se Saw V men sen hackade han på mig och menade att jag inte vågade eller att jag bara skulle somna. Blöh, jag vill bara begrava honom under kuddar så att de irriterande ljuden från hans mun för tillfället dämpas lite grann. Hehe nejdå det skall jag inte göra, jag älskar min pojkvän mest av allt i hela universum, men ibland blir jag lite småsur när han aldrig ger sig. Och då menar jag verkligen ALDRIG. Den killen vet *** inte vart gränsen går, men det är det som gör honom så otroligt charmig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar