torsdag 29 januari 2009

Mmmm, Thaisåååås!

Idag åt jag en tidig middag, för sen skall jag till gymmet och därefter är det skiv/kondition kl 18:45. Min middag bestod av thaisås, kyckling, bulgur och advokado. Det är något fel på mig, för jag är GALEN i thaisås. Jag sitter och dippar kyckling i thaisåsen som flyter ut över hela min tallrik. Egentligen är det nog inte så nyttigt, men gott är det i alla fall.

Nu väntar jag på att min syster skall komma hem med bussen. Jag har ju den turen som får skjuts hem av min klasskompis. Gud vad jag längtar tills jag har eget körkort jag med! I sommar, då ska jag ha det! Tänk att bara kunna sätta sig i bilen och dra iväg tills straden en strålande julidag. Det vore nått det. (Bilen skall självklart ha AC) 

Dagens pp-presentation om London gick bättre än vad jag hade väntat mig. Jag var lite nervös när jag satt på bussen imorse, men det var som att allt släppte när jag väl stod där framme och redovisade. Min lärare tyckte att jag hade gjort en snygg presentation (tur det, den tog 2 TIMMAR att göra!) och hon tyckte att jag tog upp många bra punkter. När lektionen var slut gick jag för att ha tyska, jag skulle redovisa Rapunzel. Även det gick väldigt bra, jag använde mitt papper där jag hade sammanfattat historien, men jag talade ändå hyfsat fritt. Vid lunchen kände jag mig väldigt nöjd med mig själv, och jag kom på mig med att sitta och dagdrömma om den svarta Marc Jacobs väskan igen. Tusan också, jag var tvungen att springa in på Tara för att höra om den fanns kvar och vad den kostade. Den kostade typ 4500 kr (eheh naaajs...) och tyvärr var den slut. Den enda som fanns kvar var en lila som hänger på skyltdockan i fönstret. Jag får helt enkelt göra som alla andra dödliga, och vänta tills nästa leverans kommer i februari-mars. Eller... så letar jag rätt på den i London (jag kanske hittar den där, vem vet). Men, jag kanske hittar en ÄNNU snyggare väska där! Ååååhh... London... vi kommer att bli bästa vänner du och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar