tisdag 27 januari 2009

Sovmorgon!

Jag brukar ha väldigt svårt att sova när jag har sovmorgon. Jag vaknar alltid samma tid, som vanligt runt kl 6, precis som att jag skulle ha en inbyggd väckarklocka. Det är så OTRLIGT irriterande! Idag däremot lyckades jag sova till kl 7 (WOW, rekord typ) och då gick jag upp och matade marsvinen och drog igång kaffebryggaren. Sen åt jag, som vanligt, frukost framför TV:n och försökte lösa en sudoku som inte ville bli löst. Idag skall jag ta 9-bussen till Kungsbacka, trots att jag inte skall vara på gymmet förrän kl 12, eftersom att det typ aldrig går några bussar. Det är det värsta med att bo här där jag bor. På helgen går det inte ens några bussar överhuvudtaget! Seriöst, vill västtrafik att Sveriges ungdomar skall ruttna bort hemma framför TV:n?! Jag har klagat till busschauffören en gång, men då skämdes jag lite, det är ju faktiskt inte hans fel. Däremot kan han ju ta upp det vid något möte någon gång.

Jag försöker lägga in lite bilder i min iPhone så att jag kan få en lite roligare bakgrund, men SJÄLVKLART hamnar alla bilder på sned. Uuuh, typiskt, nu måste jag vända alla. Varför händer sånt här alltid när jag inte har tid, och varför måste jag alltid störa mig så himla mycket på sånna här obetydliga saker?! Aja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar