torsdag 30 december 2010

Yoooo!

Guten morgen alle Leute!
Hier gibts ein schönes Mädchen mit fantastische Kleider, jaaah.

Ok, nog med tyska för idag hehe ^_^. Uppe med tuppen, igen. Har lyckligtvis lite mer tid på mig idag, alltså, jag behöver inte stressa som ett as. Tänkte att jag skulle hinna äta frukost i lugn och och ro å sedan även sortera till tvätt, eftersom jag har tvättstugan ikväll. Ska hinna med en solning ikväll också. Så himla gött för mitt solarie, Sun Hawaii, har öppet 10-22 idag! Wiie, så jag bokade en tid 21.30. Gött kött.

Men vi får höras mer under dagen!
Krrrraaaam!

P.S ... D.O (Dagens Outfit) består av en stickad tröja från Bikbok, med ett smalt skärp från Lindex i midjan (såååå rätt!). Leggingsen fick jag i födelsedagspresent och jag vet tyvärr inte vart de kommer ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar