onsdag 22 december 2010

Bröstförstoring

Jag har funderat ganska länge på en bröstoperation men jag har väl aldrig riktigt tagit tag i det hel och kollat upp bra kirurger m.m... Men.. Jag har bestämt mig för att jag vill göra det. Det kommer helt klart inte att bli än på ett tag, då ekonomin inte är den bästa, men jag kommer att börja spara så fort jag får chansen. Jag vet att många av er säkert är emot det här, men det är inte jag. Det handlar inte om att få de största brösten, det handlar om att jag vill vara nöjd med mig själv, jag vill inte ha bröst som är olika stora å pekar åt helt olika håll. Jag vill ha jämna, fina, lagom fasta tuttar i en storlek som ser proportionerligt ut till min kropp.

Gammal bild på mig (tagen förra vintern)

Idag har jag storlek 75DD. Ena tutten typ ramlar ur BHn medan den andra ligger perfekt. Det är nästan en hel storleks skillnad mellan dem, och jag skojjar inte. Men men... Jag vill ha kanske typ storlek E-F efter operationen. För övrigt är jag väl ganska nöjd med mig själv, det är ju inte direkt å att jag ba "ASSÅ SHIT VA SNYGG JAG EEEE!" men, ah.. förutom mitt morotshår så funkar det la...

6 kommentarer:

  1. Tycker du Ser jätte bra ut :) <3

    SvaraRadera
  2. Jag hade också problem innan men sen gick jag o fick gratis operation hos läkaren. Dock så fick jag inte större men dom fixade till dem o nu e jag nöjd. Tror dock inte dom fixar större gratis... Men om du vill ha lika kan man iaf göra d 4 free :)

    SvaraRadera
  3. Jasså?! :P Där ser man... Fast jag skulle vilja ha större... så.. Jag kan vänta ett tag, så att jag blir 100% nöjd med en operation, vill inte göra flera, helst.

    SvaraRadera
  4. Snälla gumman, gör det inte. Jag som alltid levt med stora bröst har alltid önskat mig mindre, så jag tror aldrig man är riktigt nöjd. Men du är så fin som du är, gör inget åt det.

    SvaraRadera
  5. En aning sent men....
    Genomförde du bröstoperationen? Hoppas inte därför att döma av bilden såg du jättesnygg ut som du var.
    Inget fel på den bröststorleken och dessutom naturliga :-D

    SvaraRadera