lördag 25 december 2010

Då var julen över!

Typ.. Hehe. Fick ni vad ni önskat er? Själv fick jag detta:


* Mina underbara juicy-parfym
* Rosa mys-liknande-uggs för inomhusbruk
* Ett armband från Bijoux by us
* Presentkort på Raglady
* Köksprylar
* Ett gudomligt pandora-armband från min älskade bejbi med 3 berlocker (alla i någon hjärtliknande form)
m.m....

Jag glömmer typ alltid hälften. Sen när man tittar efter så ba, just det, glömde att jag fick det där och det där och det där! ;) Tyvärr inga tekniska prylar detta året, men det lär det la bli mer av senare under året.

Min älskling fick en deodorant, Marc Jacobs (<3) Bang, och ett klippkort (10 ggr) på Sportlife. Tyckte han behövde en spark i röva, för han sitter bara å dricker öl, äter chips å spelar WoW 24-7. Även om jag spenderar jävligt mkt tid vid dator-/tv-skärmar så drar jag iaf iväg å rör på fläsket några gånger i veckan. Det borde DU också göra! Just d, din slappe fan, bara å börja jobba inför beach 2011, den är närmre än du tror!

Typ sånna här skor, fast rosa då å lite annorlunda utseende. Gissa om jag blev glad?! (TACK KÄRA SYSTER!!!!!)

And now... Let's watch Harry and his friends, 18.25 (don't remeber which channel), shall we?
Kisses ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar