tisdag 28 december 2010

Förlåt om jag har varit tråkig.

De senaste inläggen har väl inte direkt varit världens roligaste, men men, vad gör man när man flänger runt 24-7...

Sitter och kollar på Jersey Shore, the Reunion.. Seriously?! Snacka om IQ-befriade människor. Drama, drama, drama, precis som i The Hills. HUR I HELVETE ORKAR DE HÅLLA PÅ?! Jag fattar verkligen inte...

Två dagar kvar på veckan nu, fick ledigt på nyårsafton! Skulle egentligen jobba 9-18. Skönt, för nu hinner jag fixa lite innan.

Såhär har jag känt mig på jobbet de senaste dagarna. En jävla press hela tiden.

Har skickat ett mail till min chef med lite synpunkter jag har på vårt arbetssätt och hur jag trivs med arbetet. Dessvärre är det inte populärt att jag drar upp det här så ni för nöja er med den lilla informationen. Kort sagt, jag är ute efter en förändring.

Fan va deprimerande... MEN något som inte är deprimerande är att MCR ska spela på Hovet snaaart!!!! <3<3<3 Någon som ska dit?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar