söndag 12 december 2010

Söndag, ångest, trötthet...

Jag vill inte att det ska bli måndag, jag vill kunna sova ut en dag, för det fick jag verkligen inte göra i helgen, å inatt har jag knappt sovit något alls. Suck... Varför ska det alltid bara hända massa tråkigheter så fort en viss person är ute på krogen?! Snart blir det förihelvete krogförbud.

Nu sitter jag här och mår illa efter massa mat, lussebullar, knäck och pepparkakor och funderar på om man ska dra å köpa thai eller inte... Är egentligen inte hungrig, men jag kanske blir det sen, vem vet.

Blir rädd när jag tänker på hur nära julen är nu. Jag har 3 st julklappar kvar att köpa, 2 av dem är de svåraste. Fattar inte varför man skall få sånn himla ångest över att köpa nån pryl till någon man tycker om. Det är en jävla press. Tänk om personen i fråga inte alls blir glad för det han/hon fått, tänk om de tycker att jag är för snål/tar i förmycket!! HJÄÄÄLP!!!!

.. Det där med julklappar är en riktig djungel det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar