söndag 19 december 2010

Bildbomb.

Först vart vi ju på julgransjakt, å vi fick tag på en riktig snygging, men smakar det så kostar det (600 kr!!!) Väl när vi hade valt gran så kom vi på att ingen av oss hade kontanter så min sambo sprang iväg för att leta upp en bankomat. Så jag stod därute, å frös häcken av mig, när plötsligt en silvrig volvo kör in brevid... å ut kommer JEAN-PIERRE Å HANS MAMMA!!! X_x... Eheh... O.. kej.... Aja... världen e liten.. :P Gömde mig typ bakom den enorma granen som jag krampaktigt gripit tag i å låtsades att jag inte alls kände igen honom. Nästan bäst så, orka hålla på å ba, "ey e d inte du som e Jean-Pierre?!". Nej tack, hellre är jag tönten bakom granen.

Jahapp... Å nu till bilderna då... Jag fick ett ryck å pyntade som aldrig förr. Vad tycks? Själv är jag ganska nöjd faktiskt.

Jaaa, det är en damsugare i hörnet, och till skillnad från typ Kissie, så redigerar jag inte bort den.

Fin, men dyr, granjävel. 

Myshörnan <3

 Köket.

En tomte som jag fick med när jag flyttade hemifrån. Känns som evigheter sen!

Happ, vad gör man nu da?! Köpte ännu några fler julklappar, trots att jag egentligen var klar med alla, så jag skulle behöva slå in dem men.. äh, jag e ju ledig hela veckan så... kan lika gärna göra det imorrn.

Sov sött mina små nissar, jag ska lägga mig tidigt idag, för jag ska iväg till frisören imorrn kl 11.
Tjohej!

1 kommentar: