torsdag 16 december 2010

Trött på all skit...

Asså.. VARNING! Gå inte i GBG city när det börjar närma sig jul, man får för fan andnöd inne i nordstan! Höll på att svettas ihjäl! Känner mig dock duktig som äntligen köpt alla julklappar och jag köpte inte ett skit till mig själv.

Egentligen hade jag tänkt köpa en julklänning i någon kall röd nyans... MEN VAD HITTAR JAG?! Ketchupröda/orangefärgade klänningar, fula som skam... Då fick jag en snilleblixt "men jag kan ju köpa ett par röda leggings å köra på svart klänning, aiight?!"... MEN VAD HITTAR JAG DÅ DAAA..?! JO FUCKING KETCHUP/ORANGERÖDA LEGGINGS!!!! Jag ska fan ta å hänga mig... nuu... Varför kan inte den där Ida Sjöstedt klänningen kosta typ 500 kr?! Hade vart så himla perfekt jue! :'/

Sitter å gråter för mig själv och tröstäter marabou, clementin och lussebullar.

Bleh... Life sucks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar