söndag 26 december 2010

Dagens shopping!

Egentligen är reor inget för mig, jag får panikångest av alla människor, asså seriöst jag mår dåligt. Därför gick jag upp kl 6 imorse för att kunna vara först ut och slippa trängas. Närmare bestämt 09.30 var jag på plats i stan för att haffa de bästa fynden. 

Hade fått presentkort på Raglady ju, så jag slog till stort på ett par blingbling Marc by Marc Jacobs <3

VÄRSTA ODD MOLLY FYNDET! Hade kostat 1700 kr på Åhléns men fick den för 995 på rean! VILKET KAP! :D

Man måste ju pose:a lite, Eller hur?!

Jag är glad att jag hittade den här "hudfärgade" varianten, den var mkt snyggare än den blåa!

Efter en hektisk mellandagsshopping mötte jag upp en kär gammal vän för fika. Har inte träffat henne på ett år, hon är nämligen au pair i Frankrike! Var så underbart att se henne igen! Nu tänker jag aldrig låta henne åka igen hehe ;)

Resten av dagen spenderade jag hemma hos mina kusiner med god mat och glatt humör. Fick t o m en julklapp - Bobby's schampoo och balsam, några örhängen + lite pengar. Kände mig jättedum, tur att jag hade köpt en blomma iaf. Jag behöver inga julklappar, huvudsaken är att jag får umågs med mina nära å kära! Eller ok... GE MIG JULKLAPPPAAARRR!!!!

Från det ena till det andra... Nu är jag hemma igen, nyss svidat om till slappis-kläder, redo för MYYYS! Cola-light here I come!

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen gjort fynd. Toppen supersöt och örhängena var riktigt snygga :)

    SvaraRadera
  2. Taaack ^__^ jag är jättenöjd! :D

    SvaraRadera