torsdag 9 december 2010

Bajjjeeesse bläääh.

Är så jävla trött på min kåta hundjävel som bara vill ut å sätta på granntiken. Han går till dörren å typ drar i kopplet, å sen gnäller han hela tiden och kräver mer uppmärksamhet än vanligt. Klart jag fattar att det måste va skitjobbigt att va så jävla kåt, man vet ju själv hur d e haha ;).

Här e iaf en gölli i bild på mig och "bebis" (snarare the hulk obsessed with women).

Bleh.... HSB, skärp er.. (läs inlägget nedan)....

Ska försöka tatta hårdisken med alla the Hills av min BF nu.. Hrm.. måste komma på nått bra argument, all hans musik finns nämligen därpå så han flippar när jag tar den haha xD.

Aja.. Hur som helst... Vi ses på Gretas imorrn ;) (Drar dit kl 21.30 typ, efter jobbet, jobbar till 21.15)
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar