lördag 4 december 2010

Fyfan för jul på Lisberg!!!

Helt sjukt jävla mycket folk. Ångrade mig redan innan vi kommit in, när jag fick se kön utanför. Usch och fy, det var inte värt det för 5 öre, och mini donutsen som brukar va så najs gick bara sönder när man försökte fiska upp dem med plastgaffeln ur påsen. Å så brände jag mig på varma mandlar. Inte min dag...

Efter ett kallt och trångt Liseberg gick vi bort mot Heden till en grekisk restaurang. Vitlöksbrödet och aiolin var fan helt jävla gudomligt god. Sen käkade både jag och min sambo oxfilé med potatisgratäng, svampsås och grönsaker. Blev besviken på köttet, det var typ bränt och stenhårt utanpå men helt ok rosa inuti (gillar bodigt). Dessvärre var min köttbit kall. INTE ok.



Nu ska jag dricka rosé å kolla på The Hills som den coola brud jag är.
Kisses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar