måndag 20 december 2010

GODMOOORGAN!

Haha iaf vad min sambo skulle sagt. Han älskar kapten morgan, sina allra bästa vän. De brukar ha myskvällar varje helg, spela tillsammans, kolla på film m.m... Är jag riktigt snäll så kanske jag får vara med... men jag känner inte morgan, tycker han verkar va en gla prick, men.. nja.. inte min typ att umgås med. Hur fan jag nu kom in på det...

Jahapp å vad gör man en dag som denna då? Jo, jag ska till frissan jag. Hoppas på att få bort utväxten den här gången, det är typ brunt vid den och hade hon blekt det med det andra hade jag typ blivit gul däruppe å det vill jag ju verkligen inte! :S (Jag håller på att gå tillbaka till blondt efter att ha varit rödhårig->svarthårig->brunhårig, vilket tar sin lilla tid) Hoppas verkligen att det blir snyggt idag nu inför jul/nyår!!!!

Typ lite såhär är det nu, fast mer rödaktiga toner i. Usch >_< vill bara bli blond å snygg med en gång! :'/

Hepp hepp, nu ska jag ut med Hugins läpp!
Baaajjjjsseeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar