fredag 10 december 2010

Asså jag e så jävla trött att det e helt sinnes.

Jobbar röven av mig på jobbet å jag hinner inte med att göra alla missnöjda kunder nöjda :'/ det blir för mycket. Det tar knäcken på mig! För jag vill verkligen hjälpa ALLA till 100% och ge bästa möjliga service, till kundens fördel, men som dessvärre blivit till min nackdel. Jag har ärenden så det väller över. Men, ca 83% av mina kunder är jättenöjda! Det är huvudsaken, sen om jag går in i väggen är sak samma... Balansen e sjukt svår å finna där alltså...

Jahapp.. å nu sitter jag här med toast å cola light... Ville ha en pizza så jävla hårt, men jag kom hem 22.00 så det var typ kört :'/ helvete...

Å fyttihelvete va GOOOTT! JAG DÖR!!! GE MIG NUUUU!

Nu ska jag inte göra ett skit, njuta av ledigheten. 
Bajs
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar