lördag 11 december 2010

Jag har haft SEX med Paris Hilton.

Japp... HAHA GOT YA! Skulle jag, världens mest hetero-tjej, ha sex med PARIS HILTON?! Skulle inte tro det va... Men visst hade det vart lite småkul ändå njehehe... Ok, jag lovar jag är inte störd. (Bara lite!)

Vem vill INTE spela in en sexvideo med Paris liksommmee?!!!

Happ... sitter här i min ensamhet å sörplar på min cola light. Min man har lämnat mig och jag känner mig bortglömd av alla och TOTALT misslyckad. Suck... Vem vill umgås med mig liksom... Ingen?! Jag vill ha en helt vanlig game-/movienight. SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?! Får väl roa mig med att ta utvikningsbilder på mig själv.

Tjoooo!

1 kommentar:

  1. HELLO SEXY!!!
    And if you are happier to it so I just wanted to say you make me so horny!!!

    SvaraRadera