torsdag 16 december 2010

Har hört rykten om att jag är väligt negativ i bloggen...

Å vet ni va, det är precis vad jag är. Nej fy va deprimerande. Nu tycker jag att vi är GLADA istället :D. Kom nyss hem från träningen och nu har man korkat cinzanon, dags att göra denna torsdagskväll lite löxig.


Sitter å diggar MCRs nya album, Danger days. I början hatade jag det jag hörde, jag var sjukt besviken, men ju mer jag lyssnar, desto mer gillar jag det jag hör, så KÖP DEN FOR HILVEDTE! Na na na na na na... ;)

5 kommentarer:

  1. Spännande att ögonfransarna är skarpare än resten av bilden.. (;

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, men såg så jäkla trött ut xD Kissie-redigering på den! ;)

    SvaraRadera
  3. Trosorna skall stanna på golvet!

    SvaraRadera
  4. Nu tycker jag du ska lugna dig med ditt kommenterande du.

    SvaraRadera