torsdag 9 december 2010

Jag blir så jävla förbannad!!! X_x

Någon jävel gjorde inbrott hos grannen häromdan och tog ALLT, å vet ni va, den jäveln kommer tillbaka, så igår kl 00.00 typ så var det någon som försiktigt drog i vårt dörrhandtag, men jag satt ganska nära dörren och Hugo hör allt så jag rusade dit och såg en man med keps ute i den mörka trappuppgången (tack vare ett fönster som gjorde det lite ljust, även om det var släckt i uppgången.) Jag hör hur den jäveln börjar kuta som fan neråt och jag rusar ut på balkongen, dessvärre valde jag fel sida, han sprang ut på innergården så ja... fasiken.. vi ringde polisen men de gjorde inte mycket åt saken å fucking HSB prioriterar snön framför att låta sina hyregäster få alla sina värdesaker bestluna. JÄVLIGT SMART! X_x...

Nu ringde jag HSB igen och pressade dem lite att iaf byta kod... Hoppas det händer något, absolut SENAST imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar