fredag 17 december 2010

Mina favoritmärken/designers...

Tänkte det var dags att jag tog upp något som står mig varmt om hjärtat! Nämligen.. *trumvirvel* mina favoritmärken/designers!!!

Här är en lista på märken som jag bara DÖDAR för:
* Marc Jacobs (eller Marc by Marc Jacobs) - helt klart en av världens mest fantastiska designers
* Louis Vuitton - Behöver jag säga mer? Dessutom har även Marc Jacobs jobbat för LV stort +
* Juicy Couture - Älskar det mysiga, gulliga och färgglada som man alltid möts av på hemsidan!




Hrm ja... det där var definitivt mina topp 3, delad första plats.. Sen har vi såklart lite billigare varianter, Replay t ex, grymma på jeans! Min rumpa bugar och bockar. Så för er med en liten mysmage (bilringar) å platt röv, testa replays jeans!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar