torsdag 9 juli 2009

Vem lever onyttigast?

... JAAAG. Typ... Tänkte gymma, men jag orkade inte. Det blev att jag gick hem till min pojkvän istället och mölade glass och pannkakor. Fett najs! Efter det blev jag så jädrans gottesugen att jag mölade i mig resten av mitt godis och mitt naturgodis som jag hade med mig. Gud asså, det finns inget stopp i min mage.

Happ... dagen då.. Idag har jag först haft körlektioner på morgonen. Det gick helt ok, fast jag var så trött att när jag skulle köra ut från parkeringen fick trafikläraren tvärbromsa, jag missade helt en bil som kom från höger (jag skulle svänga vänster). Tur att han var med på noterna i alla fall, annars hade det slutat illa.

Senare ikväll skall jag och mormor mysa med tacos. Hrmm.. undrar om det går någon bra film... vilket det säkert inte gör, det är ju torsdag. Men men...

Ha en bra dag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar