måndag 6 juli 2009

Piercat naveln!

Yes yes, det är precis vad jag har gjort. Närmare bestämt igår faktiskt. Det roliga är att jag vaknade upp, kände för att göra något galet, och bestämde mig samma morgon för idag var dagen då jag skulle genomföra en sak som jag så länge tänkt göra. Att jag vågade! Heh, det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra.

Är SJUKT trött på att må skit nu, trött på att göra alla besvikna. Egentligen menar jag bara väl.

I helgen blev det för mycket käk, ångestattacken kom som en ENORM våg över mig i lördags. Det var faktiskt längesen jag hade en sådan attack nu. Blääk, nu får jag skärpa mig.

Körlektionerna imorse gick superbra! Det var lite läskigt först, men sen blev det bara roligt. Mötte min bästis som också hade körlektion samtidigt så vi åkte hem till mig och fikade efteråt.

Nej, nu skall jag väl gå och handla lite nödvändigheter på ICA.

Ha en bra måndag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar