onsdag 29 juli 2009

Två gånger samma dag...

Jag orkar inte mer. Seriöst, jag borde inte få lämnas ensam en sekund. Förstår bara inte varför jag gör såhär. Det liksom blir en blackout och sen rensar jag skåpen. Får ta och bli vegan så att jag inte kan dricka oboy och äta massa smör. Nu får det bannumej vara NOG!

Skulle egentligen på laserdome idag med några vänner, men jag mår så dåligt att jag bangade det. Skall ut och springa om en halvtimme. Förhoppningsvis har det värsta sjunkit undan så att jag slipper få håll eller bli illamående.

Imorgon skall jag åka till psykdoktorn. Lika bra det, det här psykfallet till brud kommer aldrig bli bra ändå.

Jag vet inte ens om jag VILL plugga. Känns som att jag gör allt bara för att alla andra skall tycka att jag är bra och för att det skall se bra ut på papper. Men, vill JAG det? Jag vet ärligt talat inte...

En sak vet jag i alla fall. Jag vill jobba med djur. Ett jobb för mig skall kännas meningsfullt, inte bara ge pengar. Jag vill förändra, förbättra och känna att jag bidrar med något till den här världens alla invånare, tvåbenta som fyrbenta. I framtiden kanske jag kan starta ett omplaceringshem för hemlösa och vanvårdade djur. Det vore i alla fall att göra något med en mening. Just nu har det inte direkt känts som att mitt liv har någon direkt mening. Visst, jag har världens underbaraste pojkvän och jag är omgiven av kärleksfulla människor. Trots detta är/har det varit något som saknats.

Jag tror att jag tänker för mycket, vad tror du?

Ha en trevlig eftermiddag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar