fredag 24 juli 2009

LÖÖÖN!

Yes, nu har den ÄNTLIGEN kommit! Min lön den här månaden var på ungefär 11500. Kunde vart mer tycker jag, men äh, skall inte klaga. Får se om det blir någon sista-minuten resa någonstans eller vad jag hittar på.

Hur som helst så har jag och min pojkvän varit tillsammans i tre månader idag! Det måste vi fira ikväll, när han slutar jobbet. Det är huuuuur segt som helst att vara här hemma utan honom. Det känns som att varje dag är en evighet, och när han väl kommer hem säger det "SWOSCH" så skall han gå till jobbet nästa dag igen. Det är så typsikt...

Idag har jag hittills hunnit med en joggingtur, betalat en räkning, rökt några cigg... hrmm... inte mkt mer än så. Vet att det är en sjuk kombo, rökning och löpning. Men men...

Ikväll bli det lite mys här i alla fall, det kommer lite gäster och vi skall äta god mat. Tills dess blir det väl en hel del spelande och kanske att jag drar bort till min BF's jobb och pussar lite på honom.

Ha en UNDERBAR fredag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar