tisdag 14 juli 2009

ÅÅÅÅH, jag blir så sjukt trött på mig själv!

Nu har jag gjort det igen - hetsätit. Varför gör jag det?! Så sjukt onödigt! Jag mår inte bra någonstans av att göra det, men men, gjort är gjort, bara att leva med ångesten. Ut och spring. Från och med IMORGON och nu MENAR jag det verkligen, är det SLUT med att må dåligt. Nu skall jag bara må bra. Livet är för kort för att fyllas med en massa onödigt lidande. Nej nu, stopp och belägg!

Är hemma hos min pojkvän nu, han jobbar till klockan 18. Sjuuukt segt, jag längtar ihjäl mig! Får ta och hitta på något sen, typ cykla in till stan eller något. Har redan sovit middag i typ 1 timme och 40 minuter så det kan jag inte göra mer, då kommer jag inte kunna sova något i natt.

Nej nu skall jag väl snart ut och springa, vid tre-tretiden typ, då har väl det värsta sjunkit undan i magen.

Ha en skön tisdag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar