söndag 26 juli 2009

Lördagskväll --> Party!
























Tänkte visa lite bilder från gårdagen, som verkligen var helt crazy. Det hela började med förfest och världens STÖRSTA kebab-familjepizza hemma hos en polare. Vi sköt med luftgevär, spelade guitar hero och hade hur kul som helst.

Senare blev det utgång till Rumpan bar i Kungsbacka, där det började bli lite knepigt. Mitt X var där och det blev en väldigt konstig stämning. Jag mådde pyton, ville egentligen bara därifrån, men det gick inte. Fick syn på en gammal klasskompis så jag skyndade bort till hennes bord för att få lite lugn och ro och smälta allt. Usch....

Idag då... började dagen med en GRYM toast. Det var nog det godaste jag ätit på länge, var så sjukt hungrig! Fast, om man är riktigt hungrig är nästan allt hur gott som helst.

Får se vad som händer senare idag... antagligen mys med några filmer. Både jag och min BF är rätt trötta... stackarn... han ligger fortfarande och sover. Det bara jag som är en sånn orolig själ som går upp "tidigt" (halv 1).

Hrmm... ska nog facebooka lite, sen kanske det blir lite spelande... Vill inte kolla på film utan min älskling, får vänta tills han går upp.

Ha en underbar daaaaag! (måste börja skriva något annat, blir rätt tjötigt)
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar