fredag 10 juli 2009

Antagningsbesked!

Yey! Jag kom in! Jag kom in på Civilekonom med tysk inriktning! På den med japansk blev jag 5:e reserv. Fatta va gött om jag kunde komma in på den i alla fall i slutändan, hade vart gryyymt.

Usch, asså jag mår verkligen inte bra nu. Jag vill inte oroa alla där ute men jag vet inte vad jag ska ta mig till, orkar inte med mig själv mer. Jag försöker och försöker, men jag gör det förmycket, vill så mycket mer än jag klarar av... Aja... Det skall väl bli ordning på mig med någon gång... Tur att jag har mina kompisar och min pojkvän som alltid ställer upp för mig. Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Jag älskar er jättemycket allihop! Glöm aldrig det!

Köpte Sex and the City boxen igår! Äntligen! Som jag har trånat efter den. Du minns kanske att jag lånade den av en kompis för ett tag sen, men hon skulle ha tillbaka den igen, och sen dess har jag saknat den oerhört mycket. Det är så skönt att se några avsnitt innan jag skall somna eller på morgonen om jag inte orkar gå upp ur sängen. Tänkte kolla på några nu och se om jag kan bli lite gladare...

Undrar om det blir någon tältning ute på öarna idag, det spöregnar ju.. hrm... får se vad reseplanererskan har tänkt sig. Det går ju inte direkt att grilla i det här vädret, glöden kommer att dö... Aja...

Ha en bra fredag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar