måndag 27 juli 2009

Blött!

Jösses vad det regnar, men ute och sprang var jag ändå. Det är rätt skönt faktiskt, när det regnar. Det känns som att det går att anstränga sig mer, det är ju svalare än om det skulle vara solsken eller uppehålls väder.

Suck... Alla mina drömmar krossas... Alltid. Jag vet att det inte går att få som man vill hela tiden, men ändå! Lite solsken skulle behövas i min gråa vardag. Jag vill såååå gärna ha ett djur. Jag och min BF funderade på varsinn gerbil, men det gick ingen av våra "medhushållare" med på. Suuuuuck. Får väl skaffa ett tält i skogen. Då skall jag ha MASSOR med djur.

Seriöst... det måste finnas NÅGONSTANS där jag kan bo med något djur eller två. Snälla någon, du som läser det här, vet du någon som hyr ut lägenhet eller någon gård jag skulle kunna bo på. Jag dör av ensamhet!

Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar