tisdag 7 juli 2009

Fettisvecka, lr typ fettisliv

Mmmm... att jag aldrig har varit någon chipsnörd tidigare?! Tur det... har suttit två kvällar i rad nu och mölat chips som en dåre. Gosh! Det är ett under att jag inte är tjock, så mycket skit som jag äter! Men men, gott är det i alla fall! Måste börja äta lite bättre kanske... tänk sen när jag blir gammal... Gud, min kropp kommer inte att må bra då!

Är hemma hos min underbara pojkvän nu. Åh... han står och spelar Eye of a Tiger på GH nu. Han ser så söt ut när han koncentrerar sig hihi. Grym är han, till skillnad från mig, fast jag kör hard och har klarat flera låtar på expert.

Imorgon är det körskolan som gäller, precis som varje dag den här veckan, utom helgen då förstås. Körde förut idag, det gick jättebra. Det är så himla roligt att köra bil! Längtar efter körkortet!

Åååh, nu skall jag hoppa i en av min pojkväns T-Shirtar innan vi kollar klart på Twillight. Vi hyrde några filmer igår men vi hann inte kolla klart, jag var så trött att jag gick och la mig. Men idag så, då skall jag nog orka vara uppe lite längre.

Ha en underbar kväll!
Pusspuss <3

1 kommentar: