onsdag 1 juli 2009

Suuuck...

Jag måste ta och skärpa mig nu. Blööh, jag blir så trött. Orkar inte ens kommentera varför.

Idag har jag vart DÖD. Då menar jag verkligen DÖÖÖÖÖÖD. Värmen tar knäcken på mig. Det spelar typ ingen roll hur mycket jag dricker, jag är ändå hur matt som helst. Blääääääk.

Skall ut på promenad om en stund. Även om det är varmt känner jag att jag måste ut och röra på fläsket lite. Var aldrig på gymmet igår, har fått halsfluss, överansträngt handleden, soleksem och ögoninflammation. Grrrreat. Allt på en enda gång. Happ... Aja... Det är så det är med mig.... Jag håller igång tills jag stupar.

Åååh... två dagar kvar på jobbet... BARA TVÅ! Huuuur gött som helst. Jag behöver verkligen vara ledig nu. Jag borde börja pyssla om mig själv lite bättre. Har inte vart så snäll mot mig själv de senaste tre åren. Har inte stannat upp ens en sekund och tänkt efter vad jag verkligen vill och mår bäst av. Det enda jag har gjort är att försöka leva upp till alla krav. Krav från både andra, mig själv och samhället. Alla dessa krav... men, till vilken nytta? Blir jag en bättre person för att jag har fler MVG:n än genomsnittet i klassen, eller kanske av att vara så vältränad som möjligt? Svar: NEJ. En bättre person blir jag bara av att vara den jag är, ta hand om nära och kära, visa respekt och hänsyn mot mina medmänniskor.

Till dig där ute, som känner att detta berör dig, skulle jag vilja säga att jag inte hatar dig. Jag kan tyvärr inte säga att jag älskar dig heller. Jag är någonstans i mitten. Jag har kännt mig ensam, förvirrad, förtvivlad... ledsen... övergiven... underlägsen... Men, nu.. Nu äntligen känns det lite bättre. Att börja om på nytt, det var något jag verkligen behövde. Kärleken är evig, men ibland knakar det i fogarna.

Ha en UNDERBAR kväll. Det är DU värd!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar