torsdag 23 juli 2009

Ny dag, nya tag!

Idag så! Idag skall jag INTE springa, jag HAR ätit frukost och jag VÄGRAR låta mig själv hetsäta en endaste gång till. Från och med IDAG börjar mitt nya, gladare liv. Punkt slut.

Är helt kär i Heroes of Might and Magic II. Brukade spela det när jag var mindre, men det funkar än. Kan bli sittandes i timmar. Fast när det börjar gå utför är det inte lika kul längre... hrmm... Ska börja på en ny idag. Blev så irriterad på den jag körde igår. Fick typ aldrig ihop tillräckligt med guld för att kunna bygga Green Tower, så när alla, utom jag, började komma med sina bästa gubbar hade jag precis lyckats tradea till mig tillräckligt med guldhögar för att kunna bygga skiten. Blah!

Igår kväll var det filmtajm här hemma hos min BF. Jag, en polare, min BF och hans lillebror kollade på "The Haunting in Conneticut". Den var väl sådär... asså, skräckfilmer är väl inte mina favoriter direkt, jag somnar typ. Brukar väldigt sällan bli rädd.

Regnet står som spön i backen idag, vilket betyder... ATT DET ÄR MER ÄN OK ATT BARA DEGA! YEEEEY!

Nej nu så, nu ska jag spela!

Ha en toppendag! Ta hand om dig!
Pusspuss <3

P.S Någon som kan tipsa om en billig sista-minuten till något Kreta-/Cypern-liknande ställe? Vore GULD värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar