tisdag 14 juli 2009

Öl?!

Jag... dricker... ÖL! OMG jag har aldrig gillat öl, vad har hänt med mig?!! Thailändsk öl av alla ölar, kommer inte ihåg namnet, men den kostar 15 kr på systemet.

Gud va varmt det blev nu på eftermiddagen då! Min springrunda blev väldigt påfrestande, speciellt då jag hade svarta långbyxor och en svart T-shirt.

Ikväll blir det mys härhemma hos min pojkvän. Lite folk kommer hit och sen kanske vi drar iväg, får se, får se... Hur som helst känns det rätt gött att mina körlektioner inte börjar förrän kl 14.20 imorgon, vilket betyder SOVMORGON! (och så självklart möjligheten att gå ut och springa på morgonen, vilket är något av det skönaste som finns)

Nej nu skall jag se om jag kanske kan hjälpa till lite nere i köket så att min pojkväns mamma slipper göra allting.

Ha en myspysig kväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar