fredag 31 juli 2009

Regnig dag = BIO!

Jajamensan! Idag blir det ännu ett möte med den världsberömde trollkarlen Mr Harry Potter! Har velat se den här filmen väldigt länge, har sett alla de andra filmerna på bio de med. Närmare bestämt klockan 13.00 intar jag Bergakungen, salong 6, för att beskåda nya mirakel.

Gårdagen var verkligen jobbig. Var ju hos psykdoktorn, fick typ tömma min hjärna på all info om allt som får/har fått mig att må dåligt genom tiderna. Ganska uttröttande. Sen... Åh... Prover... Dessa vidriga prover... Jag HATAR att ta blodprov. Jag klarar inte nålar, håller alltid på att svimma. Den här gången fick jag gå med embla (bedövningskräm) i en timme och sedan tog jag dem. Yey! Jag svimmade i alla fall inte den här gången! Lycka!

Funderar på att dra ner på stan lite innan bion, skulle vilja gå till Science Fiction Bokhandeln och titta lite.

Vill färga mitt hår, men min BF säger bestämt NEEEEJ! Jag vill färga det svart, det har jag inte sagt till honom än, men han skulle inte bli glad av att få höra det hehe.

Lovar att avslöja min lilla hemlighet snart, men kan inte göra det än, fel människor får inte få reda på det. Ooooh, nu kliar det i kroppen på dig va? "Jag vill veeetaaaa, NUUU!"

Ha en underbar dag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar