måndag 1 november 2010

Happ.... Hemma, igen.

Då var det dags igen. Fan, orkar inte va sjuk. Jag älskar att vara hemma, men inte när jag är sjuk för då är allt jobbigt å man orkar egentligen inte göra nått annat än å ligga å grina i sängen. Möjligtvis kolla lite på TV om huvudvärken inte är för intensiv... Vilket den är för mig, till och från.. Å jävla feber också. DAMN! Jag vill jobba! :'/

Såå... Jag borde egentligen dammsuga idag... Om kroppen vill samarbeta. Ska försöka vila hela dagen så kanske jag orkar göra det senare.



Nu ska jag se på The Holiday och Love Actually så kanske jag blir lite gladare.
Cheese.

1 kommentar:

  1. Hade du sagt grina här nere och i Blekinge hade folk trott annorlunda ;-)

    "Jag ligger och flinar i sängen som alltid när jag är sjuk".

    Ohh jag har alltid föreställt mig en dammsugare på ryggen, och hur tungt det skulle vara. Man bär ju en tung börda varje dag som spökjägare. Springa och släpa på flera kilo och suga in otygen i sin M2000 måste kännas avkopplande. Så skönt!

    SvaraRadera