tisdag 9 november 2010

Happ, då var bilhelvetet pajj då...

Å det gör ju inte saken bättre att det är snöstorm ute, nä fy fan asså. Min pojkvän vägrar svara i telefonen för han är arg på mig för att jag inte kom bort till honom i gamlestan (där bilen står å har valt att vägra starta), men vad fan ska jag göra då?! Jag kan inte bara blåsa på bilen å så startar den, eller vad?!! Jag åkte hem direkt från jobbet, sket i att han blev arg. Men han gjorde mig faktiskt lite ledsen för några saker han sa till mig i telefon.

Happ... Får la vänta tills han kommer hem bara då, eftersom han inte svarar. Undrar vad jag ska göra under tiden... Ingenting är kul utan honom, det är det som är grejjen, I NEED MY BF!!! :'/...

.... WOH! Nu ringde han! Å han älskar mig fortfarande, YaY ^________^ !!!

Nu ska jag läsa bloggar å göra kaos med fejsbok.
Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar