lördag 27 november 2010

Mitt vackra Ariel-hår...

Ja... Här ser ni... Inte speciellt fint... Typ Ariel/Barbie/Yasmin i Bratz-hår. Nooot ok! X_x

...

Det här är det första min pojkvän gör varje morgon... och det sista med... och det enda han gör under en dag... Samtidigt som jag förstår till 100% så fattar jag inte hur fan han kan älska det där spelet så jävla mycket. Jag spelade ett år, sen tröttnade jag. Wow är SÄMST.

Här har ni min prins, liggandes på sin favorit plats. Han brukar ligga och spana efter katter, grannar, hundar.. you name it. Allt som man kan få skälla lite på helt enkelt.

Happ, nu blire gymmet för min del, och en halvtimmes s-core. Senare ikväll e det glögg som gäller och en massa god mat. 

Vi hörs godingar! 
Kisses

2 kommentarer:

  1. WOW är så jävla dåligt att det inte går att beskriva. Jag dog av tristess efter några minuters spelande. Länge leve old school!

    SvaraRadera