söndag 7 november 2010

Tired, watchin' MTV EMA....

Jahapp... Jag vet att jag alltid tjötar om att jag är trött, men jag är verkligen alltid trött. Skulle kunna lägga mig ner å däcka vilken tid som helst på dygnet... Haaa... Längtar till min säng nu! Plockade i ordning och gjorde det snyggt i sovrummet förut, renbäddade m.m. Älskar att komma in i sovrummet när det är ordning och reda, då blir jag själv mer lugn och harmonisk. Tror jag ska dra mig in där å bläddra lite i en Elle-tidning....

Har kommit på att jag saknar ett par svarta kilklackar i min garderob. Någon som har ett tips på några snygga, hyffsat billiga? (OBS! De ska gärna se lite lyxiga ut, jag hatar material som ser "billigt" ut).

Tittade in på denna donnans blogg å fick lite inspiration... Även om en del är big no-nos for me...

2 kommentarer:

  1. http://www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Kangor---Boots?art=257412

    SvaraRadera
  2. Njaaa... inte riktigt min stil, vill ha mer platå-feeling, var för platta där fram.

    SvaraRadera