torsdag 18 november 2010

Varför måste man ha en rubrik egentligen?! Doh!

Sitter å kollar på min favoritkanal - MTV! För tillfället är det Brooke knows best, ganska kul faktiskt.

Happ... Jobba imorrn igen då... Tur att det är helg efter iaf! Längtar efter å va ledig utan att ha 1000 saker att göra! Har typ rusat runt å grejjat hela dan. Tvättat, vart ute med Hugo, solat, tränat... Jao... Massor.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir fräsch innan jag lägger mig. Älskar känslan av att lägga sig nydyschad... Haaaaaaa....

Puss sålänge! :)

2 kommentarer:

  1. om det fanns ett pris för bloggen med de sjukaste bilderna, skulle det inte ens behöva va nån final för du skulle redan ha vunnit :P:P

    kram på dig söstra mi!!! <3<3

    SvaraRadera
  2. Hahah XD kanske det... Men den e söööt jue! :'/ Den e inte sjuk, bara gölli ^_______^

    SvaraRadera