torsdag 18 november 2010

Seeeemst!!!

Vaknade upp nyss av att en galen hund tryckte in alla sina klor i mitt ena öga :'/. Dummi hugni!!! >:(

Hur som helst, idag är det en underbar dag, för jag är LEEEDDDIIIGGG! Asså ni anar inte hur skönt d e! Funderar på å göra pannkakor till frukost, men om jag orkar ställa mig å steka, det är frågan.

Har börjat få lite små korn av julkänslor, det är inte bra, för då kommer jag få alla julkänslor nu och inga vid julafton! Jag måste försöka kväva dem ett tag till! Vid 1:a advent skall jag iaf julstöka som fasen, baka, fixa julgardiner, sätta upp ljusstakar/julstjärnor. Wiieee, jag längtar så! Har fått en hel del idéer som bara jag bara väntar på att få skrida till verket med! Oh btw... Hoppas det börjar snöa idag, jag har en känsla av att det kommer komma massor (om man tittar på termometern, och himlen i Västra Frölunda)!


Vi hörs senare idag för nu måste jag göra något å käka, håller på å dö typ!
Kiss kiss bang bang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar