måndag 15 november 2010

HAHAHA JÄVLA NOLLA!

Jag var å tränade på Sportlife Frölunda nyss, å när jag skulle hem var det rätt långt kvar tills bussen gick så jag bestämde mig för å gå hem istället. Jag lunkade på i min egen takt, å precis när jag skulle passera ICA vid smyckegatan sitter där några små fjortisar å en öppnar käften å typ skriker "FYFAN va FULT med vita boots ändå!!!!" å hon menar mina skor. Jag var så jävla nära att gå fram till snorungen å ba: "ah, men vet du va, du kommer aldrig ens ha råd med ett par vita boots, även om det var på rea, för att du kommer leva på å spela dragspel hela ditt liv jävla NOLLA!!". Eller typ: "Ursäkta? Jag tyckte jag hörde något, men det var nog bara en idiot som talade nonsens", eller "So, det spelar ingen roll vad du tar på dig för det blir asfult bara för att det är DU som har det på dig, SÅ JÄVLA FUL E DU JÄVLA SNORUNGE!!!"

Ok... Calm down... Men sånna här jävla snorungar asså... Jag pallar inte...

Här kommer en bild från innan jag stack ut till Sticky i helgen:

3 kommentarer:

  1. Så jävla skönt inlägg. Men det är så fjortisar är, tyvärr. Jag var dock själv aldrig sådan, jag var alltid för snygg för att idioter skulle våga snacka med mig *ler och ger dig tjock panda kram*.

    SvaraRadera
  2. Hahaha aaw lobudobni ^_______^ <3

    SvaraRadera
  3. De små otacksamma lammkötten kan dra dit där pepparn växer!

    SvaraRadera