tisdag 9 november 2010

Nu måste jag bara få dampa loss lite...

Först och främst, inget illa menat till er med damp, jag vet att det är en sjukdom som kan vara jobbig att leva med, men jag brukar ändå använda uttrycket när jag känner mig frustrerad å i behov av vräka ur mig vad det än är som tynger mig.

Just nu är det vissa personer som typ försöker vara viktigpettrar å typ, "kolla på mig, jag e så himla populär!" när personen i själva verket är en liten loser som alla irriterar sig på för att han/hon är en sånn falsk typ. Synd egentligen, när personen egentligen är en mysig människa, men som tror för mycket om sig själv så den förstör det hela.

Jag ser inte mig själv som någon "populär" typ, jag är jag - Data/TV-spels nörd, Facebook addict, blogghysterisjukan, fattig och gillar att äta. Japp, jag i ett nötskal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar