tisdag 16 november 2010

Jahapp å ni undrar självklart lite om min dag....

... Så jäkla ointressant har den la inte vart... eller ok... VÄRDELÖS! Nej jag skojja bara haha.

Var hos frisören idag igen å blekte håret för andra gången, det e segt för mitt hår vill inte riktigt samarbeta med blekningen, utan det lever sitt eget liv och ja... gör det hår gör bäst, hänger därbak i nacken. Hur som helst... Det hände en grej hos frissan som var rätt pinsam, men jag tror inte enbart att det var mig detta hände denna ljuva kväll. Mitt bankkort medgavs ej. Jag ba "Whatta fööök!!! Jag förde ju över pengar!!!" sen började jag typ svettas å ba eeeh... eheh ^_^', men då sa min frisör åt mig att testa gå å ta ut pengar, så jag gjorde det. Väl vid nordstans automater fick jag höra en hel del svordomar och se irriterade miner. Tydligen var jag inte ensam om insidenten utan det hade antagligen drabbat alla med Swedbank-kort i hela Sverige. Kul...

Sååå... Jag åkte hem utan att betala, ska tillbaka imorrn vid 10.30 å betala, vill få det överstökat för jag kände mig jättedum som bara gick utan att göra det, men vad skulle jag göra?! Hade 20 kr i kontanter typ ba "eheh.... lite tröst sålänge?" NAAAT.

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries, röka vattenpipa och dricka cola light.

Vi hörs göbbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar