lördag 27 november 2010

Hejsan hoppsan alla barn!

Det här är farbror Frej, HEJ! Nejda, skojja bara haha. Fy fan... Trött å schleten e jag nu, en massa vin och en cider har jag hällt i mig. Får nog gå å lägga mig snart... Höhöhö. Nejda... Asså ååh vad jag längtar till nästa år. Nu har jag och min pojkvän äntligen börjat få en stabil ekonomi så vi har planerat två resor för nästa år! Nu gäller det bara att spara också :S... Det gäller främst mig, för jag har på senare tid haft lite svårt att hålla i pengarna när väl alla räkningar och hyran vart betalda.

Hur som helst... I maj har vi planerat att åka till London. Vi tänker bo ovanför Hyde Park, för där är det så himla fint, och nära till Oxford och Selfridges&co (dit jag längtar allra mest! Jag ska shoppa sönder mig!!!! IIIHhhhhh >_<). Vi vill bo på ett hyfsat fint hotell, men för mig är det inte så viktigt med ett flott hotell då jag vill spendera mest pengar på prylar, eftersom jag bara ska sova på hotellrummet ändå. Min pojkvän har nog lite mer krav än jag på hotellrummet. Men för mig duger det så länge det inte är öppet för allmänheten, det är kackerlacksfritt och utan läckor och mögel. Sen är resten skit samma. Eller ja, man måste ju kunna duscha å gå på toa, men sen är jag nöjd!

Senare under året funderar vi på antingen en solsemester eller en skidsemester. Vi har inte disskuterat klart angående det... Men det blir iaf något mer. Jag ser väldigt mycket fram emot detta då vi så länge levt på snabbmakaroner och köttbullar! Äntligen skall jag få lämna Svenne-land igen! Om så för en sekund! Ta det inte fel - Jag älskar Sverige, men ibland behöver man då komma bort...

Nej nu ska jag dricka upp min cider.
Ha en fortsatt skön lördagskväll!
KRAAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar