söndag 28 november 2010

Blippeti blopp.

Snopp. Ihihihih >_<... näääe skojja bara hehe.

Fan... halsen känns bara värre å värre, kan ju inte sälja nya bredband utan röst, eller likt en hes gammal ko. Jag får väl stanna hemma imorrn då. Jag som ville jobba :'/... Men men...

Får gå till ICA första jag gör imorrn å köpa strepsils. HATAR verkligen att ha ont halsen, det är så jävla jobbigt, speciellt när man ska prata hela dan och när man äter. Usch, fy, blä.




Är jag inte den mest negativa människan som finns?! Haha... Det är bara i bloggen, i verkligheten är jag mycket gladare. Jag ser bloggen som en väldig bra plats att spy galla på saker på. Jepp jepp, så ere. Nej nu ska jag dricka femton glas vatten till och hoppas att det blir bättre i halsen.

Vi hörs göbbar!
Puwssissawwrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar