söndag 31 oktober 2010

Å så... var det bara... slut...

NEEEJJEE! :'/ INTE REDAN! *snyft* aja, mer tid att fjanta runt i Albion, yay ^____________^

Bowerstone Castle

Nu ska jag se hur fin min värld har blivit efter alla miljoner jag spenderat på den! Yay! Jag hoppas inte alla människor e döda, som jag läst var en vanlig grej när man varvat spelet X_x.... men eftersom jag är en liten cheater så fuskade jag faktiskt så att jag fick massa pengar eheh^^' Därför borde allt blomstra (jag hade råd med armen och tog bara goda beslut när jag blivit drottning)... 

Game on.
Peace.

2 kommentarer:

  1. DU.ÄR.GALEN.

    Ville bara säga det ;-);-)

    Det är helt normalt enligt mig, ibland tror jag att jag är en tonårig mutantskölpadda.

    SvaraRadera
  2. Haha XD Tar d som en komplimang ;)

    Jag tror att jag är en katt. Miaaooooww ^0.o,^

    SvaraRadera