torsdag 28 oktober 2010

JAG ÖVERLEVDE!

Men fyfan får å få ett jävla skohorn uppkört därnere! Hu jedamej! (MEN! DET ÄR INGET FEL PÅ MIG WIIIEEE!)

Happ å var har jag gjort idag då. Jo. Egentligen skulle jag befinna mig på Mingel å festa röven av mig just nu, men eftersom jag var så nervös inför beskedet från gynekologen och att jag har mått rätt dåligt (psykiskt) det senaste så kände jag att fyllan helt klart skulle slå fel och allt skulle kännas skit å jobbiga tankar skulle förvärras. Tack iaf för att du (du vet vem du är) frågade ifall jag ville följa med, å jag känner mig verkligen jättetråkig, men du känner mig väl och du vet att jag inte alltid är "på topp". Vi tar igen det senare gumman! ;)

.. Jo... Eftersom jag bara är hemma så har jag unnat mig en ENORM beställning take away-mat från Axel Thai, godis från 4-gott, färgat håret, tagit en skön dusch, färgat bryn och fransar, tagit bort lösnaglarna å målat på rött nagellack istället. Japp japp, sen har jag kollat på resor till London också, men det är wayyy dyrt. Fan. Jag som fick Markus att lova att han skulle köpa en väska för 5000 kr till mig (LV in my heart).

I sooooo want this!!!! GIVE IT TO ME, NOOOW!!!

Men jao... Ni får sova gott, å gråt inte för mycket för att Kungarna av Tylösand är slut nu. GILLA NEMOS KAMPANJ FÖR EN ANDRA SÄSONG PÅ KANAL5.SE!!!

Det var väl allt.
Skägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar