torsdag 14 oktober 2010

OMG! Jag varvade spelet!!!

Seriöst?! Vilket jävla löjligt slut! Man bli ju fan förbannad!!! Jag vill ha svåra bossar och massa action, inte bara spela lite musik med en speldosa för att han ska dö! Nääe, nu går jag å byter kön å flyttar ihop med min BFF Chesty och lever olycklig i alla mina dar. Punkt slut.


Hardcore gamin' is da shit!

Såhär såg min "gubbe" ut innan hon blev drottning och övervägde att bli lebb med Lady Gray ^_^ (trorts att hon redan har två barn å en man i Bowerstone!!!).

AAaah jag tror att min tunga dog... Sitter med en isglass i munnen för att få händerna fria när jag skriver... Piggelin är inte bra eheh. Jahapp.. vad gör man nuda? Spelar ;)


Bidde ingen operation idag, min tå har läkt såpass bra att det inte behövdes ( YEEES, WOOOOHOOO! I'm gonna f*ing bump you. SUCKERS!!!!) ... X_x...

Well. Time to play.
Wanna play witha mi? (heter Sutekitsuki på Xbox Live)

Hava najs dej.

2 kommentarer:

  1. Seriöst, varvade du det?!?! Åhh jag som sparade o köpte xbox:en o allt men har aldrigt tid o spela. JULLOVET VÄNTA BARA :D:D:D:D:D <3 kram från söster din

    SvaraRadera