söndag 17 oktober 2010

Jovars!

Nu antar jag att jag har piggnat till. Hunden min dampar på ett grisöra (med dampar menar jag rullar sig på det och låter som en... öum... det finns ingen liknelse... Kåt gris kanske? haha XD)

Jahapp. Å vad gör man nu... Chillar med ett glas rosé... imorrn e d måndag and back to work. Jobbar bara mellan 8.15-14-45 så d e helt ok. Ska bli skönt att komma hem tidigt. Måste komma på nått gott att laga till middag. Kylen e proppfull nu för vi var nyss och storhandlade. Är sugen på nått med potatis... men vad? Å säg inte köttbullar för det är nog det värsta jag vet X_x (har förätit mig på alla "hemmalagade" köttbullar från coop, yuck).

Helt random - för er som inte vet. Jag har en elgitarr i garderoben, den är till salu. Hör gärna av er om ni är intresserade! (Du får med förstärkare, några plektrum m.m...) Det är en squier by Fender Coca-cola elgitarr som jag vann i en coca-colatävling en gång. Trodde inte d va sant när de ringde. Även om jag inte kan spela så blev jag skitgla. Jag minns att jag sprang ut till pappa utan strumpor och skor å skrek "Jag vann! Jag vann!"... D va tider d.. Å nu undrar ni säkert vad jag ska ha för den, å jag tänkte mig 2000 kr. Den är trots allt nästintill aldrig använd och i mycket fint skick. Funkar även bra som samlingsobjekt att hänga på väggen. Maila gärna för fler bilder. (fluffigaluna@gmail.com)


Älskar den, så fin... hade hängt den på väggen om jag hade plats, men tyvärr icke.

Nu ska jag hitta på nått. Läsa lite kanske. Orkar egentligen inte, orden blir bara gröt för mig å så somnar jag. Typ.. Det är därför jag aldrig läser längre, kan inte heller koncentrera mig. Då spelar jag hellre ett bra tvspel med en skön story eller ser en film/serie.

Vad brukar ni hitta på när ni är uttråkade?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar