tisdag 19 oktober 2010

Heeeeeey.... ;)

WAAAZZAAAAAAA!

Trött madda fakka är vad jag är idag. Har jobbat stenhårt idag för att uppnå mina mål å visa chefen att JAG ÄR BÄST! Jag ska kämpa på tills ALLA mina kunder är nöjda!

Jahapp... Någon som har något tips på vad man kan laga för mat imorrn? Allt är välkommet! Jag har verkligen ingen fantasi längre, det är tragiskt.

Asså mitt huvud... jag dör... det har värkt hela dagen. Känns som jag har en förliten cykelhjälm på huvudet som jag är tvingad att gå runt med. Not najs. Hoppas det går över snart. Är trött på att knarka piller, det hjälper inte ändå. Nedrans spännings-huvudvärk.

Idag tänker jag va tråkig å inte ha en bild i inlägget. Japp japp.
D va d.
D V D - d vet du ;)

2 kommentarer:

  1. jag har spänningshuvudvärk hela tiden typ pga mitt ögonfel.

    Det hjälper att gå ut och ta frisk luft! försök att inte stressa, för då spänner man sig omedvetet.
    att motionera hjälper med

    jag brukar ta det lugnt, ta djupa andetag och sluta ögonen i 10 min och bara slappna av i hela kroppen. då släpper det oftast !

    kämpa på

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen! Ja.. jag är rätt stressad av mig, jag har alltid haft svårt att slappna av. Skulle egentligen tränat idag men var tvungen att gå till ungdomsmottagningen pga en akut grej. Ska träna mer i veckan, funderar på å testa ett pass (har ju precis börjat träna på Sportlife så jag vet inte riktigt hur allt funkar hos dem).

    SvaraRadera