söndag 3 oktober 2010

Du sjuka människa...

... som kommenterade mitt inlägg "smärta". Tack för skräppostfiltret i min blogg! Hur fan kan du skriva så! HUR FAN! En del av det du skrev var fakta som jag inte tycker är nödvändigt att skriva på internet. Och sen det du skrev om att "...medan din syster blir våldtagen..." Asså seriöst. BARA HÅLL KÄFTEN! Jag kommer radera allt du skriver i min blogg, för det där var INTE ok.

"Det värsta med det här är att Elin själv tydligen gillade olika..." !!!!!! X_x

ÄR DU DUM I HUVUDET?!!! JÄVLA RASIST!!! Jag är egentligen snäll, kallar aldrig folk för saker, men nu är jag FÖRBANNAD!!!

Håll dina främlingsfientliga tankar för dig själv! Skyll inte på andra, för det kunde lika gärna ha vart en svensk man/kvinna som gjorde det. Sug på den du.

1 kommentar: