lördag 16 oktober 2010

Mina små troll

Hundarnas favoritplats.


Valde att göra halva bilden svartvit eftersom att fokus, tycker jag, borde vara på de vackra gula löven i trädet utanför. De kommer ju inte sitta kvar där så länge till innan trädet återigen är naket inför den kommande vintern.

Hösten är en väldigt vacker och kreativ årstid som får mig att börja tänka. Jag finner inspiration i den färggranna naturen medan jag dansar fram genom löven som redan nått marken. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo någon annanstans. Jag vill ha fyra årstider. Jag vill längta efter vinterns kalla nätter och sommarens daggfyllda mornar. Jag vill fröjdas åt blommornas återkomst på våren och jag vill förundras över den färgsprakande hösten.

Jag önskar att jag hade en systemkamera så jag kunde visa er hösten ur min synvinkel. Tyvärr har jag bara en gammal schleten kamera som inte duger mycket till utan 1000 effekter i picasa. Men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar